دانلود سوالات استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران سال ۱۴۰۲


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
29 می 2023
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
662 بازدید
رایگان

دانلود سوالات آزمون استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ۱۴۰۲ + ۱۴۰۳ ۱۴۰۴

استخدام شرکت مهندسی تاسیسات انرژی تامین

شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین در نظر دارد به منظورتامین نیروی انسانی مورد نیاز در استان تهران به صورت قرارداد شرکتی (تابع مقررات قانون کار) از طریق آزمون افراد واجد شرایط به شرح ذیل را با آزمون کتبی و مصاحبه جذب نماید . لذا کلیه متقاضیان واجد شرایط به شرح ذیل می­توانند طبق مفاد شرایط تعیین شده این آگهی جهت شغل نیروی تاسیسات مراکز ذکر شده به درخواست مراکز درمانی و بیمه ای سازمان تامین اجتماعی از مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۷لغایت مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ جهت ثبت نام به سایت شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین به نشانی www.tamin-eng.ir مراجعه نمایند.

لذا کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند طبق مفاد شرایط تعیین شده بعد از خواندن دقیق دفترچه آزمون اقدام به ثبت نام از طریق پر کردن فرم زیر نمایند.

قبل از ثبت نام حتما دفترچه آزمون را مطالعه فرمایید.

برای استخدام در شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران، شما می‌توانید به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید و فرصت های شغلی موجود را بررسی کنید. همچنین، شما می‌توانید با آزمون استخدامی یا ارسال رزومه خود به ایمیل یا فرم تماس با شرکت، نسبت به اعلام آمادگی خود برای همکاری اقدام کنید.

شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران در زمینه های مختلفی از جمله طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌های تاسیساتی و انرژی فعالیت دارد و به دنبال همکاری با افراد متخصص و متعهد است. برای شروع فرایند استخدام، شما باید با آزمون استخدامی یا مدارک و مهارت‌های خود را در رزومه خود به صورت دقیق و کامل شرح دهید و به شرکت ارسال کنید. بهتر است در رزومه خود، تجربیات، مدارک و مهارت‌هایی که با شغل مورد نظر شما مرتبط هستند، به صورت دقیق ذکر شود. همچنین، پاسخگویی به سوالات احتمالی مربوط به شغل مورد نظر و نشان دادن تعهد و علاقه به همکاری با شرکت، بسیار مهم است.

شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین در نظر دارد به منظورتامین نیروی انسانی مورد نیاز در استان تهران به صورت قرارداد شرکتی (تابع مقررات قانون کار) از طریق آزمون افراد واجد شرایط به شرح ذیل را با آزمون کتبی و مصاحبه جذب نماید .

شرایط استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران

مقطع تحصیلی استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران : دیپلم، کاردانی، کارشناسی
شرایط سنی استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران : حداقل ۲۵ تا ۳۳ سال سن
جنسیت استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران  : آقا

مهلت ثبت نام استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران : تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران : ۳۰ خرداد  ۱۴۰۲
زمان اعلام نتایج استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران : ۳۰ تیر ۱۴۰۲

سوالات استخدامی
سوالات استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین

شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران

شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران یک شرکت بزرگ در زمینه مهندسی تاسیسات و انرژی است که در تهران، ایران فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۶۹ با هدف ارائه خدمات مهندسی در زمینه تاسیسات و انرژی تأسیس شده است و اکنون با داشتن کارشناسان و متخصصان مجرب و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فن‌آوری روز، در زمینه های مختلفی از جمله طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌های تاسیساتی و انرژی فعالیت می‌کند.

گروه مهندسی تأمین با هیئت مدیره ای پویا و خلاق تاکنون سوابق ارزنده ای را در زمینه راهبری، نگهداری و اجرا تأسیسات در کارنامه تخصصی خود به ثبت رسانده. این شرکت با تکیه بر تجارب نیروهای متخصص خود آمادگی کامل جهت همکاری در پروژه های بیمارستانی، اداری، تجاری،  سازمان ها و نهادهای دولتی، شرکت های خصوصی به شرح ذیل را اعلام می دارد:

 

  • راهبری، تعمیر و نگهداری تأسیسات مکانیکی و الکتریکی
  • اجرای تأسیسات و تصفیه خانه فاضلاب
  • نظارت و مشاوره فنی
  • اجرای پروژه های مدیریت هوشمند ساختمان BMS
  • انجام پروژه های بهینه سازی مصرف انرژی

شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران به صورت مستقیم و غیرمستقیم با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید برق، صنعت، بالابر، ساختمان، بازرگانی و… همکاری داشته است و توانسته است با بهره‌گیری از کادر مجرب و متخصص، خدمات متنوعی را در این زمینه ها ارائه دهد. به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تاسیسات و انرژی، این شرکت با تمرکز بر کیفیت و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، توانسته است جایگاه قابل توجهی را در بازار کسب کند.

در صورت درخواست دانلود سوالات آزمون استخدامی شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین تهران سال ۱۴۰۳ سال ۱۴۰۲ سال ۱۴۰۳  از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل سوالات بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت و صحیح وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل سوالات مورد نظر نشدید با ایمیل dabiranfile@gmail.com یا در تلگرام یا سایر پیام رسان ها به آیدی dabiranfile@ تماس بگیرید.