اطلاعیه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان

اطلاعیه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان

سایت نمونه سوال اطلاعیه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان جدید را خدمتتان ارایه می دهید

اطلاعیه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان به شرح زیر می باشد

شایسته است مدیران محترم واحدهای اداری و آموزشی به كلیه همكاران مشمول ارتقاء رتبه بعد از تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ مشمول كلیه ضوابط بخشنامه ۱۸۵۱۷۹ – ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ مقام عالی وزارت اطلاع رسانی نمایند.

تا ضمن مراجعه به سامانه ltms و تكمیل فرمهای مربوط نسبت به شركت در آزمون صلاحیت های حرفه ای اقدام و در صورت كسب حد نصاب لازم نسبت به صدور احکام ارتقاء رتبه آنان اقدام خواهد شد .

تذکرات لازم در مورد ازمون رتبه بندی :

لینک دانلود نمونه سوالات رتبه بندی فرهنگیان 

تذکر شماره ۱ در مورد ازمون رتبه بندی

۱ – کلیه افرادیکه شرایط اطلاعیه فوق الذکر را از تاریخ ۹۸/۰۷/۰۲ لغایت ۹۹/۰۳/۳۱ دارا می باشند ؛ ملزم به شرکت در آزمون رتبه بندی خواهند بود .

چون تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۹ آزمون رتبه بندیدیگری برگزار نخواهد شد .

لینک دانلود نمونه سوالات رتبه بندی فرهنگیان 

تذکر شماره ۲ در مورد ازمون رتبه بندی

۲ – تأكید می گردد ؛ شركت در آزمون رتبه بندی و یا طی نمودن مراحل سنجش از طریق سامانه ltms دلیل بر صدور حكم ارتقاء رتبه حرفه ای نخواهد بود.

بلكه رعایت سایر موارد قانونی بخشنامه ۱۸۵۱۷۹ مورخ ۹۸/۱۰/۰۴ مقام عالی وزارت و نتیجه اعلام شده از طریق سامانه ltms ملاك نهایی خواهد بود .

لینک دانلود نمونه سوالات رتبه بندی فرهنگیان 

تذکر شماره ۳ در مورد ازمون رتبه بندی

۳ – با توجه به بند ( ۱۰ ) اطلاعیه ۸۴ – ۹۸ اداره كل اموراداری و تشكیلات مبنی بر اعمال تعجیل در ارتقاء رتبه برای مشمولانی که در مناطق کمتر توسعه یافته اشتغال به خدمت دارند.

لذا کلیه همکارانیکه در مناطق یاد شده خدمت نموده اند ؛ به ازای هر یک سال سوابق تجربی ( از ۱۳۸۸/۰۱/۰۱ به بعد ) ۲ سال قابل محاسبه خواهد بود .

بنا بر این با لحاظ تعجیل ، سابقه تجربی مورد نیاز برای ارتقاء هر رتبه مندرج در بند ( ۱ ) اطلاعیه ۸۴ – ۹۸ اداره كل اموراداری و تشكیلات بترتیب

برای رتبه ۱ : ۱ سال سابقه تجربی 

رتبه ۲ : ۳ سال سابقه تجربی 

رتبه ۳ : ۶ سال سابقه تجربی

رتبه ۴ : ۹ سال سابقه تجربی

رتبه ۵ : ۱۲ سال سابقه تجربی می باشد .

لینک دانلود نمونه سوالات رتبه بندی فرهنگیان 

تذکر شماره ۴ در مورد ازمون رتبه بندی

۴- سابقه تجربی مورد نیاز برای همکارانیکه در مناطق توسعه یافته و برخوردار خدمت نموده اند..

بدون تعجیل و عیناً همان مدت درج شده در بند ( ۱ ) اطلاعیه ۸۴ – ۹۸ اداره كل اموراداری و تشكیلات وزارت آموزش و پرورش ملاک عمل می باشد و تعجیل شامل حال این افراد نخواهد شد .

لینک دانلود نمونه سوالات رتبه بندی فرهنگیان 

تذکر شماره ۵ در مورد ازمون رتبه بندی

۵ – همکاران مشمول تعجیل که سامانه ltms به آنان اجازه ثبت نام نمی دهد.

می بایست در اسرع وقت و حداکثر تا قبل از روز برگزاری آزمون رتبه بندی( یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ) ضمن تکمیل نمونه فرم پیوست ( جدول محل خدمت و پست سازمانی ) به اموراداری مراجعه

تا پس از بررسی لازم ، نسبت به صدور مجوز ثبت نام برای آنان جهت رتبه بندی پیش از موعد اقدام ، تا امکان ثبت نام و شرکت در آزمون صلاحیت های معلمی در روز یاد شده برای آنان فراهم گردد .

ضمناً هرگونه کوتاهی در خصوص عدم اطلاع رسانی به موقع که باعث عدم شرکت در آزمون گردد ؛ متوجه مدیر آموزشگاه و در صورت سهل انگاری خود افراد ذینفع ، متوجه فرد مشمول خواهد بود .

لینک دانلود نمونه سوالات رتبه بندی فرهنگیان 

سوالات طرح رتبه بندی ویژه فرهنگیان

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون طرح رتبه بندی فرهنگیان می باشد سوالات طرح رتبه بندی ویژه فرهنگیان   زیر می باشد

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش در آزمون سوالات رتبه بندی معلمان می باشد.

لینک دانلود نمونه سوالات رتبه بندی فرهنگیان 

 

راهنمای خرید سوالات ضمن خدمت : برای خرید انلاین سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و ضمن خدمت انتصاب مدیران … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)

لینک دانلود نمونه سوالات رتبه بندی فرهنگیان 

1168 بازدید