خلاصه جزوه جدال دو اسلام


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 دسامبر 2023
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
651 بازدید
RIAL ۲۹۹,۰۰۰

دانلود خلاصه جزوه جدال دو اسلام با فرمت pdf شامل خلاصه و ۲۰ سوال  آپدیت بیش از ۴۰۰  سوال جدید در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

خلاصه جزوه کتاب جدال دو اسلام

قسمتی از خلاصه جزوه جدال دو اسلام

مسلمانان جهان و محرومین سراسر گیتی از این برزخ بی انتهایی که انقالب اسالمی ما برای همه جهانخواران آفریده است احساس غرور و آزادی کنند؛ و آوای آزادی و آزادگی را در حیات و سرنوشت خویش سر دهند و بر زخمهای خود مرهم گذارند؛ که دوران بن بست و ناامیدی و تنفس در منطقه کفر به سر آمده است، و گلستان ملتها رخ نموده است. و امیدوارم همه مسلمانان شکوفه های آزادی و نسیم عطر بهاری و طراوت گلهای محبت و عشق و چشمه ِ سار زلل جوشش اراده خویش را نظاره کنند. همه باید از مرداب و باتالق و سکوت و سکونی که کارگزاران سیاست امریکا و شوروی بر آن تخم مرگ و اسارت پاشیده اند به درآییم و به سوی دریایی که زمزم از آن جوشیده است روانه شویم؛ و پرده کعبه و حرم خدا را که به دست نامحرمان نجس امریکا و امریکازاده ها آلوده شده است با اشک چشم خویش شستشو دهیم .

نکته مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خودبا بیگانگان قراردهیم این است ْی که دشمنان ما و جهانخواران تا ک و تا کجا ما را تحمل می کنند و تا چه مرزی استقالل و آزادی ما را قبول دارند . بهیقین آنان مرزی جز عدول از همه هویتها و ارزشهای معنوی و الهی مان نمی شناسند. بهگفتهقرآن کریم، هر گز دست از مقاتله و ستیز با شما بر نمی دارند مگر اینکه شما را از دینتان برگردانند. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیستها و امریکا و شوروی در تعقیبمان خواهند بود تا هویت دینی و شرافت ِ مکتبیمان را لکهدار نمایند. بعضی مغرضین ما را به اعمال سیاست نفرت و کینه توزی در مجامع جهانی توصیف و مورد شماتت قرار میدهند؛ و با دلسوزیهای بیموردو اعتراضهای کودکانه می گویند جمهوری اسالمی سبب دشمنیها شده است و از چشم غرب و شرق و ایادیشان افتاده است ! که چه خوب است ] به[ این سوال پاسخ داده شود که ملتهای جهان سوم و مسلمانان، و ً خصوصا ملت ایران، در چه زمانی نزد غربیها و شرقیها احترام و اعتبار داشتهاند که امروز بی اعتبار شده اند!

در صورت درخواست دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون مفاهیم تربیت دینی دانش آموزان دوره ابتدایی کد ۹۹۵۰۷۱۱۶ از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایلhttps://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل سوالات بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت و صحیح وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل سوالات مورد نظر نشدید با ایمیل dabiranfile@gmail.com یا در تلگرام یا سایر پیام رسان ها به آیدی dabiranfile@ تماس بگیرید.