دانلود سوالات آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب سال ۱۴۰۲


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
29 جولای 2023
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
845 بازدید
رایگان

دانلود سوالات آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ۱۴۰۲ + ۱۴۰۳ ۱۴۰۴

تقویم آزمون و زمان های مهم ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲

تاریخ شروع ثبت نام: ۱ مرداد ۱۴۰۲

تاریخ پایان ثبت نام: ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲

تاریخ برگزاری آزمون هر رشته: ۲۶ یا ۲۷ مرداد

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ۰۱/۰۵/۱۴۰۲ لغایت ۱۵/۰۵/۱۴۰۲ با مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان و شرکت پالایش نفت آفتاب به آدرس hormozgan.ac.ir و aftabor.com انجام می پذیرد. متقاضیان می‌بایست در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از تاریخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۲ لغایت ۲۵/۰۵/۱۴۰۲ از طریق سایت ثبت نام قابل دریافت است. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 زمان و محل برگزاری آزمون

تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب در یکی از روزهای پنج شنبه مورخ ۲۶/۰۵/۱۴۰۲ یا جمعه مورخ ۲۷/۰۵/۱۴۰۲ در شهر بندرعباس می باشد. حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان قید خواهد شد.

سوالات آزمون استخدامی
سوالات استخدامی شرکت پالایش نفت (آزمون بندرعباس ۱۴۰۲) منابع رایگان#سایت نمونه سوال

مراحل بکارگیری آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب

  • معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارك و سایر مراحل جذب، منوط به کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی می‌باشد. انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارك و دعوت به مصاحبه تخصصی به میزان چند برابر ظرفیت از میان داوطلبان داراي حدنصاب علمی با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می‌پذیرد.
    تبصره: امتیاز داوطلبان با ارزش وزنی چهل درصد براي دروس عمومی و شصت درصد براي دروس تخصصی محاسبه می‌گردد.
    تذکر ۱: با توجه به اینکه مدارك متقاضیان حسب نیاز شرکت پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان چند برابر ظرفیت از میان داوطلبان داراي حدنصاب علمی با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه بررسی خواهد شد، چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد، اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدي محروم و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وي جلوگیري به عمل خواهد آمد و قرارداد وي فسخ خواهد شد. ضمنا وجه واریزي بابت ثبت‌نام، تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.
    تذکر ۲: تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک از مراحل نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می‌نمایند .
شرایط اختصاصی شرکت پالایش نفت آفتاب


۲-۱- دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل در مقاطع و رشته گرایشهای مندرج در جدول (۱) از دانشگاههاي مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوري و یا دانشنامه تحصیل در دانشگاههاي خارج از کشور که به تایید وزارت علوم رسیده باشد.
تذکر: داوطلبان صرفا در صورتی می‌توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی آنان در جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز (جدول ۱)، ذکر شده باشد. لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و گرایش رشته تحصیلی آنها در آگهی درج نشده باشد، از ثبت نام خودداري نمایند. صورتی که در هر مرحله از فرآیند جذب و بکارگیري مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد، از سایر فرآیند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغلهایی که واجد شرایط نیستند، خودداري نمایند.
تبصره ۱: ارائه مدارك معادل و افتخاري به عنوان مدرك تحصیلی معتبر ملاك عمل قرار نمی‌گیرد.
تبصره ۲: رشته و مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی استخدام ملاك خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف در هر مرحله، پذیرش داوطلب کان لم یکن تلقی شده و حق هیچگونه اعتراضی وجود نخواهد داشت. ضمناً شرکت هیچگونه تعهدي نسبت به تعدیل مدرك تحصیلی کارکنان در طول دوران خدمت ندارد.
تبصره ۳: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان و تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه و صدور کارت معافیت دائم قانونی غیر پزشکی می‌بایست حداکثر تا آخرین روز ثبت نام باشد.

 

منابع آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب شامل موارد زیر است:

موادآزمون تخصصی  استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب برای هریک ازمشاغل متفاوت می باشد

 

دفترچه استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب

دفترچه استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب شامل اطلاعات مهمی درباره فرایند استخدام در این وزارتخانه است. در این دفترچه، نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی، شرایط لازم برای شرکت در آزمون، اطلاعات تکمیلی در مورد پست‌های شغلی موجود در استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب و سایر موارد مرتبط با فرایند استخدام در این سازمان به صورت کامل توضیح داده شده است.

برای دریافت دفترچه استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب می‌توانید به سایت با آدرس ” hormozgan.ac.ir و aftabor.com” مراجعه کنید و در بخش استخدام، فایل دفترچه را دانلود کنید.

معمولاً دفترچه استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب در سایت این سازمان قابل دسترسی است و می‌توانید به راحتی آن را دانلود کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به دفتر خدمات شرکت پالایش نفت آفتاب در شهر خود، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

نمونه سوالات شرکت پالایش نفت آفتاب

برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب، سوالات مختلفی در رشته‌های مختلف قابل پرسش است. در ادامه نمونه‌ای از سوالات معمول در آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب را برای شما ذکر می‌کنم:

ی‌توانم برخی از نمونه سوالات و پاسخ‌های مرتبط با صنعت پالایش نفت را در اختیارتان قرار دهم. لطفاً در صورت نیاز به سوالات خاص تر، سوال خود را مطرح کنید.

  1. سوال: پالایش نفت چیست؟ پاسخ: پالایش نفت فرآیندی است که در آن نفت خام به محصولات قابل استفاده مانند بنزین، دیزل، قیر و مواد شیمیایی صنعتی تبدیل می‌شود.
  2. سوال: چه مراحلی در پالایش نفت وجود دارد؟ پاسخ: مراحل پالایش نفت شامل تقسیم برج‌ها (Fractionation Tower)، خنک‌سازی و جداسازی (Cooling and Separation)، تبدیل (Conversion)، مخلوط‌سازی (Blending) و فرآیندهای پالایشی دیگر مانند هیدروژناسیون و کراکینگ می‌شود.
  3. سوال: چه نوع محصولاتی از پالایش نفت به دست می‌آید؟ پاسخ: پالایش نفت به محصولاتی مانند بنزین، دیزل، قیر، مازوت، گازوئیل، لجن روغنی، گاز طبیعی مایع شده (LNG) و مواد شیمیایی صنعتی انتقال می‌دهد.
  4. سوال: چه فرآیندهایی در تبدیل نفت خام به محصولات نهایی استفاده می‌شود؟ پاسخ: در تبدیل نفت خام، فرآیندهایی مانند Crackling، Reforming، Isomerization، Alkylation و Hydrocracking استفاده می‌شود تا نفت خام به محصولات با خواص و کاربردهای مختلف تبدیل شود.
  5. سوال: چه عواملی بر روند پالایش نفت تأثیر می‌گذارند؟ پاسخ: عواملی مانند نوع و کیفیت نفت خام، ظرفیت و تجهیزات پالایشگاه، فناوری‌های مورد استفاده، تقاضای بازار و مقررات محیط زیست بر روند پالایش نفت تأثیرگذارند.
  6. سوال: چه چالش‌هایی در صنعت پالایش نفت وجود دارد؟ پاسخ: چالش‌هایی همچون تأمین منابع نفت خام، نیاز به تکنولوژی‌های پیشرفته، مسائل زیست محیطی، نوسانات قیمت نفت، رقابت در باز

۱٫ چه موادی در پالایش نفت به دست می‌آید؟
پاسخ: در پالایش نفت، موادی مانند بنزین، دیزل، گازوئیل، نفت سفید، آسفالت و مواد شیمیایی مانند پلی‌اتیلن و هیدروژن به دست می‌آیند.

۲٫ چگونه پالایش نفت انجام می‌شود؟
پاسخ: پالایش نفت با استفاده از فرآیندهایی مانند جداسازی، تقطیر، هیدروژن‌سازی، کراکینگ و پلیمریزاسیون انجام می‌شود.

۳٫ چه موادی در پالایشگاه به عنوان سوخت استفاده می‌شوند؟
پاسخ: در پالایشگاه، سوخت‌هایی مانند گازوئیل، بنزین، نفت سفید و گاز طبیعی به عنوان سوخت استفاده می‌شوند.

۴٫ چگونه می‌توان کارایی پالایش نفت را افزایش داد؟
پاسخ: برای افزایش کارایی پالایش نفت، می‌توان از تکنولوژی‌های جدید مانند هیدروژن‌سازی، کراکینگ، پلیمریزاسیون و استفاده از کاتالیست‌های جدید استفاده کرد.

۵٫ چه اقداماتی برای حفاظت از محیط زیست در پالایشگاه انجام می‌شود؟
پاسخ: برای حفاظت از محیط زیست در پالایشگاه، اقداماتی مانند استفاده از فناوری‌های پاک، بازیافت مواد، کاهش آلاینده‌ها و رعایت استانداردهای محیط زیستی انجام می‌شود.

رشته های مورد نیاز استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب

کارشناسی و کارشناسی ارشد (مهندسی شیمی، مهندسی نفت، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، حسابداری، مدیریت، مهندسی ایمنی، حقوق)، کاردانی کلیه رشته ها، دیپلم کلیه رشته ها

جدول (۱): جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز شرکت پالایش نفت آفتاب
مقطـع تحصيلي رشتـه تحصيلي گـرايـش عنوان شغلی جنسیت تعـداد
كارشنـاســي

کارشناسی ارشد

مهندسي شيمـي
مهندسی نفت
کلیه گرایشها به استثناء صنایع غذایی، بیوتکنولوژی، زیست پزشکی، داروسازی، صنایع شیمی معدنی، HSE، محیط زیست و پلیمر کارشناس مرد ۶۰
مهندسی عمران کلیه گرایشها کارشناس مرد ۴
مهندسی مکانیک کلیه گرایشها به استثناء مهندسی پزشکی(بیومکانیک)، سیستم محرکه خودرو، سازه بدنه خودرو، مکاترونیک، طراحی سیستم های دینامیکی خودرو کارشناس مرد ۲۰
مهندسی برق کلیه گرایشها به استثناء مخابرات، مهندسی پزشکی(بیوالکترونیک)، مکاترونیک، راه آهن برقی کارشناس مرد ۱۰
مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش ها کارشناس زن/مرد ۴
حسابداری کلیه گرایشها کارشناس زن/مرد ۴
مدیریت کلیه گرایشها کارشناس زن/مرد ۶
مهندسی ایمنی کلیه گرایشها افسر ایمنی مرد ۶
مهندسی شیمی گرایش HSE
حقوق کارشناسی کلیه گرایش‌ها، کارشناسی ارشد (گرایش های حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق تجارت بین الملل، حقوق خصوصی، حقوق نفت و گاز) کارشناس مرد/زن ۲
کاردانی مکانیک کلیه گرایشها تکنسین مرد ۲۰
برق الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق تکنسین مرد ۱۰
دپیلم کلیه رشته ها کلیه گرایشها اپراتور مرد ۴۸
کاردانی
دیپلم کلیه رشته ها کلیه گرایشها آتش نشان مرد ۶
کاردانی

در صورت درخواست دانلود سوالات آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب سال ۱۴۰۳ سال ۱۴۰۲ سال ۱۴۰۳  از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل سوالات بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت و صحیح وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل سوالات مورد نظر نشدید با ایمیل dabiranfile@gmail.com یا در تلگرام یا سایر پیام رسان ها به آیدی dabiranfile@ تماس بگیرید.