دانلود سوالات استخدامی سازمان میراث فرهنگی سال ۱۴۰۲


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
23 می 2023
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
396 بازدید
رایگان

دانلود سوالات آزمون استخدامی سازمان میراث فرهنگی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان میراث فرهنگی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ۱۴۰۲ + ۱۴۰۳ ۱۴۰۴

سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور ایران از اصلی ترین پایه های استحکام هویت آن می باشد.

 سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور ایران بنا به نیاز خود، با برگزاری آزمون استخدامی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور ایران ۱۴۰۲ از افراد واجد شرایط جهت تامین نیروی مورد نیاز دعوت به همکاری می نماید. میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور ایران

علاقه مندان و متقاضیان واجد شرایط عمومی و اختصاصی با ثبت نام در آزمون سال ۱۴۰۲ از طریق سایت ثبت نامی و در زمان مقرر می توانند شانس خود را برای استخدام در این سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور ایران امتحان کنند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از اخذ مجوز برای استخدام نیروی انسانی در این دستگاه اجرایی خبر داد.

امیر کرم‌زاده یکم خردادماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده موفق شدیم که مجوز استخدام ۲۰ نیروی جدید را از وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اخذ و علاوه بر آن از طریق استانداری سمنان نیز مجوز استخدام ۱۱ نفر نیز اخذ شده لذا حداقل ۳۱ نیروی جدید طی ماه های آینده بعد از آزمون و طی تشریفات قانونی، جذب این دستگاه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور ایران خواهد شد.
وی با اشاره به کمبود جدی نیروی انسانی در بسیاری از بخش های این اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور ایران کل ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته ۱۴ نیروی سرباز نیز برای خدمت در میراث فرهنگی استان جذب شده تا بخشی از مشکلات این بخش از طریق مشمولان رفع شود.

ضمن اینکه با همکاری مسوولان استان نیز در این مدت تعدادی نیز به صورت مامور از دیگر دستگاه های استان به مجموعه اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور ایران اضافه شدند.

سوالات استخدامی
سوالات استخدامی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ویژه آزمون استخدامی ۱۴۰۲ شامل سوالات و دفترچه های عمومی به همراه پاسخ نامه می باشد را دانلود کنید + منابع رایگان

در صورت درخواست دانلود سوالات آزمون استخدامی نظام مهندسی سال ۱۴۰۳ سال ۱۴۰۲ سال ۱۴۰۳  از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل سوالات بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت و صحیح وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل سوالات مورد نظر نشدید با ایمیل dabiranfile@gmail.com یا در تلگرام یا سایر پیام رسان ها به آیدی dabiranfile@ تماس بگیرید.