سوالات ضمن خدمت حكومت مهدوی و وظایف منتظران


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
22 دسامبر 2023
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
163 بازدید
رایگان

سوالات ضمن خدمت حكومت مهدوی و وظایف منتظران

دانلود نمونه دوره سوالات ضمن خدمت حكومت مهدوی و وظایف منتظران

ثبت نام دوره آموزشی “حكومت مهدوی و وظایف منتظران

با كد ۹۲۵۰۳۰۷۱
به مدت ۲۰ ساعت

آزمون شامل ۲۰ پرسش ۴ گزینه ای (بدون احتساب نمره منفی) است که به شیوه الکترونیکی از طریق وب سایت و اپلیکیشن آموزشی برگزار می شود.
بلافاصله پس از اتمام آزمون و ثبت نتیجه، نمره شرکت کننده محاسبه و نمایش داده میشود. حد نصاب قبولی در آزمون کسب حداقل ۶۰% امتیاز کامل معادل نمره ۱۲ از ۲۰ است. در صورت عدم کسب نمره قبولی در اولین تلاش فقط یکبار فرصت تکرار آزمون را در بازه زمانی مجاز آزمون خواهید داشت.
قبل از صدور گواهینامه فرصت ویرایش اطلاعات ثبت نام و تایید نهایی برای قبول شدگان در آزمون فراهم خواهد شد.

قسمتی از محتوی حكومت مهدوی و وظایف منتظران

۲ – در مفاتیح حاج شیخ عباس قمی آمده و روایت مستند است : هر کس هر روز صبح بعد از نماز صبح ۱۱ مرتبه سوره توحید را بخواند ،خدا در آن روز راه نفوذ شی طان را بر او م ی بندد وبا ای ن کار حصاری را دور خود درست می کنی م. -۳ هر کس هر روز سوره نجم را بخواند خدا او را موفق به تهذیب نفس می کند. ارزشمند تری ن دعا در مفاتیح برا ی تهذیب نفس دعای مکارم االخالق است که به صورت مداوم بخوان ی م. کسی که میخواهد وظای فش رانسبت به حضرت انجام دهد در گام اول باید امام زمانش را بشناسد و نسبت به حضرت شناخت پیدا کند این دومی ن وظیفه ماست که در کتاب مک یال به عنوان اولی ن وظیفه آو رده است.

از ۳ جنبه بای د امام را شناخت :

-۱ نام و نسب واطالعات اولیه در مورد هر امام

-۲صفات و ویژگی های امام و شناخته عالئم حتم یه امام که درظهورش تاث یردارد

-۳ شناخت وظایف ما نسبت به امام زمان

شناخت امام ۴ اثر دارد :

۱ – از مقوله مهدویت منحرف نشی م . تمامی افرادی که ازمقوله مهدویت منحرف شده اند و چه بسا کافر شده اند نتی جه عدم شناخت امام است.فرقه های انحرافی همیشه از جهل مردم وعدم شناخت مردم نسبت به امام استفاده میکنند. بهائ یت و بابیت و امروز ه احمد الحسن فرقه هایی که در تمام قرن ها بوده ،تمام اینها از جهل مردم واطالعات کم مردم ونادانی مردم نسبت به امام استفاده کرده اند و باعث انحراف از مهدویت شدهاند.

۲ -وقتی شناخت دار یم به وظایف مان نسبت به امام عمل میکن یم ای ن تکلیف مان هست نسبت به امام . آیه ۷۱ سوره اسرا : یا من ندعوا کل اناس بامامهم . فردای ق یامت هر قوم و گروهی را با امامشان محشور می کنند. ما باید محشور شوی م تا امام زمانمان بیاید برا ی حساب و کتاب اعمال و کارها ی ما. امامی که شب های قدر نامه اعمال ما را امضا می کند،هرچه به وظایفمان بی شتر عمل کن یم با او رف یق تر می شویم که الزمه آن شناخت است

-۳. اگر امام را بشناسی م محبتمان نسبت به امام ز یاد م ی شود.دلیل اینکه محبت مردم نسبت به امام کم است،کمبوداطالعاتشان است

-۴. از زمره جاهل ی ن خارج میشویم . من مات ولم یعرف امام زمانه مات م یته جاهلیه. برا ی شناخت امام چه باید کرد؟ -۱ یکی از مهمتری ن روش هایی که همه توصی ه میکنند مطالعه منابع معتبر وکتب تایید شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل سوالات بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت و صحیح وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل سوالات مورد نظر نشدید با ایمیل dabiranfile@gmail.com یا در تلگرام یا سایر پیام رسان ها به آیدی dabiranfile@ تماس بگیرید.