سوالات مدیریت بازاریابی کاتلر (فصل به فصل) تستی و تشریحی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
31 دسامبر 2023
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
تعداد بازدید
58 بازدید
RIAL ۲۹۹,۰۰۰

سوالات مدیریت بازاریابی کاتلر (فصل به فصل) تستی و تشریحی با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات مدیریت بازاریابی کاتلر (فصل به فصل) تستی و تشریحی

دانلود کاملترین و مهمترین نمونه سوالات مدیریت بازاریابی کاتلر بهمن فروزنده با پاسخنامه به صورت فصل به فصل (تستی و تشریحی).

۱ هدف سيستم هاي توليد …………….. موجودي صفر با صد در صد كيفيت است .
)۱ انبوه )۲ كيفيت )۳ صفر )۴ به موقع
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
– ۲ مفهوم JIT ) time in Just ( زير مجموعه كدام يك از مباحث زير است .
)۱ كنترل موجودي )۲ پردازش سفارشات )۳ ميزان سفارش اقتصادي )۴ هيچكدام
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
– ۳ عوامل مؤثر در رفتار خريدار صنعتي كدام است .
۱) محيطي ، سازماني ، بين شخصي ، شخصي ۲) محيطي ، فرهنگي ،اجتماعي،شخصي
)۳ فرهنگي ، اجتماعي ، رواني ، فردي )۴ فرهنگي ، سازماني ، اجتماعي ، بين شخصي
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
– ۴ كدام مورد جزو مشخصات اصلي خريدهاي سازماني نيست .
)۱ تقاضاي مشتق )۲ تعداد محدود خربداران
)۳ تصميم گيري سريع )۴ ميزان سفارش زياد

– ۵ فرهنگ و وضعيت شغلي جزء كدام يك از عوامل موثر در رفتار خريدار صنعتي است .
)۱ فردي )۲ بين شخصي )۳ سازماني )۴ محيطي
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
– ۶ خريداران صنعتي يا تجاري
)۱ بخشي از بازار هستند كه قابل تقسيم بندي نيستند .
)۲ خريداران نهايي كالاها و يا خدمات هستند .
)۳ كالا يا خدمات را براي فعاليت بازرگاني و يا صنعتي خريد مي نماي دن .
)۴ كالا ها و يا خدمات را براي شخص خود و يا منزل خريد مي نماين

۱ ميان مفاهيم سهم بازار ، سهم ذهني و سهم عاطفي چه رابطه اي برقرار است .
۱) افزايش سهم عاطفي باعث افزايش سهم بازار و سپس رشد ذهني خواهد شد .
)۲ افزايش سهم ذهني سبب افزايش عاطفي خواهد شد و در نهايت موجب رشد سهم بازار مي شود .
)۳ افزايش سهم عاطفي سبب افزايش سهم ذهني خواهد شد و در نهايت موجب رشد سهم بازار مي شود .
)۴ افزايش سهم بازار باعث افزايش سهم ذهني و سپس رشد سهم عاطفي خواهد شد .
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– ۲ تحت …………………بازار شامل خريداران و فروشندگان بسياري كه يك محصول يك شكل را مبادله مي كنند .
)۱ رقابت كامل )۲ رقابت انحصار چندگانه
)۳ رقابت انحصاري )۴ انحصار كامل
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
با – ۳ زار …………… شامل يك فروشنده مي باشد
)رقابت كامل )۲ رقابت انحصار چندگانه
)۳ رقابت انحصاري )۴ انحصار كامل
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– ۴ در اين حالت بازار شامل خريداران و فروشندگان بسياري است به جاي داشتن قيمت منفرد بازار در محدوده معيني از
قيمتها فعاليت مي كند .
)۱ رقابت كامل )۲ رقابت انحصار چندگانه
)۳ رقابت انحصاري )۴ انحصار كامل
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– ۵ كدام مورد جزء نيروهاي مؤثر بر رقابت در صنعت نمي باشد .
)۱ تهديد ورود شركتهاي جديد )۲ رهبري هزينه ها و متمايز ساختن
)۳ تهديد عرضه كالا و خدمات جانشين )۴ قدرت چانه زني خريداران و عرضه كنندگان
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– ۶ در حوزه خدمات اگر دانشگاه آزاد اسلامي رقباي خود را تمام مؤسساتي بداند كه خدمات مشابهي را ارائه مي دهد حتي
مؤسسات آموزشي كه دوره هاي كوتاه مدت را با همكاري و يا باارائه مدرك دانشگاه هاي خارجي برگزار مي كند نيز جزو
رقباي خود قلمداد كند ، بر كدام يك از گزينه هاي زير دلالت دارد
۱) رقابت صنعتي )۲ رقابت ژنريك ۳) رقابت شكلي )۴ رقابت نام تجاري
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– ۷ رقابت ………….. وقتي صورت مي گيرد كه يك شركت رقباي خود را تمام شركت هايي بداند كه براي تصاحب وجوه
مصرفي مصرف كنندگان با هم رقابت مي كنند .
۱) رقابت صنعتي )۲ رقابت ژنريك ۳) رقابت شكلي )۴ رقابت نام تجاري

.۱کدام یک جز گروه چهار گانه هرم فایده از دیدگاه مشتري نمی باشد
الف ) اساسي ب)مورد انتظار ج)منتظره د)مطلوب

.۲کدامیک جز متغیر هاي تمایز نمی باشد

الف ) عرضھ ب)سھولت سفارش ج ) سمبل د) فضاي پیرامون

.۳سطحی که در آن مشخصات اولیه کالا ایفاي نقش میکند چیست

الف)ظاھر ب)كیفیت عملكرد ج)دوام د) اعتبار

.۴معیاري از احتمال که بیان کننده این است که کالا در طول زمان از کار نمی افتد چیست

الف ) دوام ب) اعتماد پذیري ج قابلیت تعمیر د)ظاھر

.۵خصیصه اي در ساخت و بازاریابی تجهیزات بادوام و کالاهاي بسته بندي باید مد نظر باشد چیست

الف)سمبل ب) تبلیغات ج )طرح د)شكل

.۶عناصر متمایز کننده خدمات کدام مورد ذیل است

الف )سھولت سفارش ب) نصب ج) مشاوره بھ مشتري د) ھمھ موارد

.۷صنعتی که در آن شرکتی که قادر باشد تعداد ي اندك مزیت رقابتی اما بزرگ به دست بیاورد چه نوع صنعتی
است

الف)صنعت گسترده ب)صنعت قطعھ قطعھ ج) صنعت حجم د )ھیچكدام

.۸ویژگی صنعت پات شده چیست
الف)مزیت رقابتي كم اما بزرك ب)مزیت رقابتي بالقوه كم و بااندازه مزیت كوچك
ج)فرصت زیاد اما از نظر مزیت رقابتي كوچك د)مورد الف و ب

.۹صنعتی که در آن براي شرکت فرصت هاي زیاد پیش روي دارد اما هریک از این فرصتها مزیت رقابتی کوچک نام
دارد چیست

الف)صنعت تخصصي ب)صنعت پات شده ج )صنعت حجم د) صنعت قطعھ قطعھ شده

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل سوالات بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت و صحیح وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل سوالات مورد نظر نشدید با ایمیل dabiranfile@gmail.com یا در تلگرام یا سایر پیام رسان ها به آیدی dabiranfile@ تماس بگیرید.