دانلود سوالات مواد حیطه اختصاصی آموزش و پرورش

امتیاز 3.00 ( 1 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
27 فوریه 2023
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
2447 بازدید
RIAL ۷۹۹,۰۰۰

دانلود سوالات مواد حیطه اختصاصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه اختصاصی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح زیر می باشد:

این بسته فایل نمونه سوالات آموزش و پرورش به صورت تالیفی و یا نمونه سوالات آموزش و پرورش پرتکرار سال های گذشته می باشد و مناسب برای آمادگی داوطلبان آزمون های استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ میباشد . مواد حیطه اختصاصی آموزش و پرورش

مواد حیطه اختصاصی آموزش و پرورش

اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش
روش‌­ها و فنون تدریس
روانشناسی تربیتی
سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

استخدامی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دانلود رایگان ، آزمون ۱۴۰۱) آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شرکت و قبولی در این آزمون باید منابع عمومی آموزش و پرورش  و منابع اختصاصی آموزش و پرورش  رشته تحصیلی و شغلی خود را مطالعه نمایند. یکی از مهمترین منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در سال ۱۴۰۲ داوطلبان باید به آنها توجه کنند درس فناوری اطلاعات و زبان انگلیسی است.

هر ساله منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طرف سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی می شود. داوطلبان عزیز باید پس از ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش این منابع را تهیه و مطالعه کنند.

همان طور در جریان هستید این آزمون آموزش و پرورش  به صورت تستی برگزار می شود و شما داوطلب آموزش و پرورش عزیز پس از مطالعه منابع باید تست های مختلف آموزش و پرورش را تهیه و با این تست ها نیز آشنا شوید. در واقع تست زنی یکی از ضرورت های این آزمون آموزش و پرورش است.

همان طور که اشاره کردیم منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دو بخش منابع عمومی آموزش و پرورش و منابع اختصاصی آموزش و پرورش تقسیم می شود. منابع عمومی آموزش و پرورش این آزمون در تمامی زیر شاخه ها و رشته های شغلی مشترک آموزش و پرورش است.

منابع اختصاصی آموزش و پرورش با منابع عمومی آموزش و پرورش تفاوت دارد و شما این منابع آموزش و پرورش را باید بر اساس رشته شغلی آموزش و پرورش خود انتخاب و مطالعه کنید.

منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبین علاقمند به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پس از ثبت نام در سایت سازمان سنجش باید به مطالعه منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش بپردازند.

این منابع همانند سال های گذشته برای تمام رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش یکسان است. منابع عمومی برای رشته های شغلی دبیری و رشته شغلی آموزگاری، آموزگار استثنایی، مشاور مدرسه و … یکسان است.

همان طور که اشاره شد منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش همزمان با ثبت نام در سایت سازمان سنجش در دسترس بوده و با انتشار دفترچه راهنمای آزمون قابل دانلود است.

دانلود سوالات مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ + ۱۴۰۳ + کاملترین و با کیفیت ترین فایل در سطح اینترنت

 این مجموعه دانلود نمونه سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دارای محتویات سوالات عقیدتی و احکام ، اطلاعات عمومی ، سیاسی ، قانونی ، اجتماعی ، روانشناسی به همراه نکات کلیدی شرکت در مصاحبه های حضوری و جزوه تجربیات شرکت کنندگان در مصاحبه های حضوری بوده که می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در آخرین مرحله گزینش و استخدامی وزارت آموزش و پرورش باشد. دانلود سوالات مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

در صورت درخواست دانلود سوالات رایگان مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲  از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل سوالات بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت و صحیح وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل سوالات مورد نظر نشدید با ایمیل dabiranfile@gmail.com یا در تلگرام یا سایر پیام رسان ها به آیدی dabiranfile@ تماس بگیرید.