دانلود سوالات حیطه تخصصی دبیر علوم تجربی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
12 ژوئن 2023
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
847 بازدید
رایگان

دانلود سوالات حیطه تخصصی رشته دبیر علوم تجربی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + منابع حیطه عمومی + منابع حیطه اختصاصی + سوالات حیطه اختصاصی + سوالات حیطه عمومی + سوالات حیطه تخصصی + منابع حیطه تخصصی دبیری | همراه با پاسخنامه

در این صفحه از سایت نمونه سوال فایل دانلود سوالات حیطه تخصصی رشته دبیر علوم تجربی  آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را به صورت pdf آماده کرده ایم امیدواریم که مورد استفاده تان قرار گیرد و مفید باشد. این بسته مختص آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش و هنرآموز آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ می باشد.

آزمون استخدامی دبیری علوم تجربی چگونه می باشد؟

آزمون استخدامی دبیری علوم تجربی، اغلب شامل سه بخش اصلی است:

  1. آزمون نظری: این بخش از آزمون شامل سوالات چندگزینه‌ای و/یا کوتاه‌پاسخ است که به منظور ارزیابی دانش و تفکر داوطلب در زمینه‌های مختلف علوم تجربی ارائه می‌شود. سوالات این قسمت ممکن است شامل مباحثی همچون فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و علوم زمین باشد.
  2. آزمون عملی: در این بخش، داوطلبان با انجام آزمایش‌های عملی، تجربی و یا پروژه‌هایی در حوزه علوم تجربی، عملکرد خود را نشان می‌دهند. این بخش به منظور ارزیابی توانایی‌های عملی داوطلب در حوزه علوم تجربی استفاده می‌شود.
  3. مصاحبه: مصاحبه با داوطلبان به منظور ارزیابی شخصیت، تجربه و توانایی‌های ارتباطی آن‌ها در حوزه علوم تجربی انجام می‌شود.

در کل، این آزمون به منظور ارزیابی دانش، تجربه و توانایی داوطلبان در حوزه علوم تجربی صورت می‌گیرد.

بسته به سطح شغلی و نوع شرکت یا سازمانی که آزمون استخدامی را برگزار می کند، آزمون استخدامی دبیری علوم تجربی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

۱٫ سوالات تئوری: این سوالات مربوط به مفاهیم علمی اساسی در حوزه علوم تجربی می باشد. این سوالات معمولاً شامل پرسش های چند گزینه ای یا پاسخ کوتاه هستند.

۲٫ سوالات عملی: این سوالات مربوط به تجربه و دانش عملی در حوزه علوم تجربی می باشد. این سوالات معمولاً شامل پرسش های عملی و تست های کاربردی هستند.

۳٫ سوالات تحلیلی: این سوالات مربوط به تحلیل داده ها، تفسیر نتایج آزمایش ها و بررسی مسائل پژوهشی در حوزه علوم تجربی می باشد. این سوالات معمولاً شامل پرسش های تفسیری و تحلیلی هستند.

۴٫ سوالات کاربردی: این سوالات مربوط به کاربرد علوم تجربی در زندگی روزمره می باشد. این سوالات معمولاً شامل پرسش های کاربردی و تست های مرتبط با زندگی روزمره هستند.

۵٫ مصاحبه: بعضی از آزمون های استخدامی دبیری علوم تجربی شامل مصاحبه با متقاضیان است. در این مصاحبه، متقاضیان باید به سوالاتی در مورد تجربیات، دانش و مهارت های خود در حوزه علوم تجربی پاسخ دهند.

به طور کلی، آزمون استخدامی دبیری علوم تجربی باید برای ارزیابی دانش و مهارت های علمی، تجربی و تحلیلی متقاضیان طراحی شده باشد.

نمونه سوالات احتمالی استخدامی علوم تجربی آموزش و پرورش

به شما چند نمونه از سوالات مشابه آزمون استخدامی علوم تجربی آموزش و پرورش می‌دهم:

۱. در شرایطی که فشار هوا به صفر رسیده باشد، دمای یک ماده چگونه تغییر می‌کند؟

۲. با فرض اینکه دانسیته آب برابر با ۱ گرم بر سانتی‌متر مکعب است، جرم چند گرمی یک قطعه چوب با حجم ۲۰ سانتی‌متر مکعب چند گرم است؟

۳. چرا برخی از نجوم‌دانان فرض می‌کنند که وجود تیرگی از بزرگترین رازهای کیهانی است؟

۴. در یک تجربه آزمایشگاهی، یک محرک الکتریکی به یک راستای مغناطیسی قرار گرفته است. چگونه جهت حرکت آن می‌تواند تعیین شود؟

۵. یک کروماتوگرافی با استفاده از نمک‌های هیدروفیلی و آلی، برای تشخیص ترکیبات مختلف در یک نمونه استفاده می‌شود. توضیح دهید که چگونه این فرآیند به کار می‌رود و برای چه اهدافی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

۶. چگونه می‌توان میدان زاویه‌ای را به دست آورد؟

۷. در یک تجربه آزمایشگاهی، یک ماده با حرارت خیلی زیاد به دمای بالایی رسید. پس از خنک شدن، ویژگی‌هایش با توجه به دما چگونه تغییر کرده‌اند؟

۸. چگونه تصاویر سه بعدی در رایانه ساخته می‌شوند؟

امیدوارم مفید واقع شده باشد!

بخش‌های مختلف آزمون استخدامی علوم تجربی آموزش و پرورش شامل بخش‌های نظری، عملی، مهارت‌های شخصی و بازبینی سند هستند. بخش نظری آزمون شامل مباحثی از بیولوژی، فیزیک و شیمی است که به دانش آموزان در مقاطع مختلف آموزشی تدریس می‌شود. بخش عملی برای ارزیابی مهارت‌های تدریس طراحی شده است. بخش مهارت‌های شخصی شامل ارزیابی مهارت‌های ارتباطی و شخصیتی است. در بخش بازبینی سند، مدارک تحصیلی و حرفه‌ای شما بررسی می‌شود.

نمونه سوالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

– توضیح مفهوم اسید و باز به دانش آموزان.
– طراحی آزمایشگاه شیمی برای دانش آموزان.
– تدریس مفاهیم ترمودینامیک به دانش آموزان.
– توضیح اصول مربوط به حلال و محلول به دانش آموزان.
– طراحی یک کلاس درس برای درس فیزیک.
– توضیح اصول زیست شناسی سلولی به دانش آموزان.

برای آماده شدن برای آزمون، پیشنهاد می‌دهم از منابع مختلفی مانند کتاب‌های درسی دبیرستان، مواد آموزشی آنلاین و کلاس‌های آموزشی استفاده کنید و تمرین کنید تا مهارت‌های تدریس و طراحی برنامه درسی خود را بهبود ببخشید.

۱٫ سوالات تئوری:
– چه تفاوتی بین ماده و انرژی وجود دارد؟
– چه عناصری در هوا وجود دارند؟
– چگونه یک آزمایش علمی طراحی می شود؟

۲٫ سوالات عملی:
– چگونه یک آزمایش شیمیایی صحیح انجام می شود؟
– چگونه یک آزمایش فیزیکی صحیح انجام می شود؟
– چگونه تجهیزات آزمایشگاهی را به درستی استفاده می کنید؟

۳٫ سوالات تحلیلی:
– چگونه نتایج آزمایش های علمی را تفسیر می کنید؟
– چگونه مسائل پژوهشی در حوزه علوم تجربی را بررسی می کنید؟
– چگونه داده های آزمایش های علمی را تحلیل می کنید؟

۴٫ سوالات کاربردی:
– چگونه تجربیات علمی را در زندگی روزمره خود به کار می برید؟
– چگونه علوم تجربی در زندگی روزمره ما مفید هستند؟
– چگونه می توانید از دانش علوم تجربی در مسائل روزمره استفاده کنید؟

۵٫ مصاحبه:
– تجربیات شما در حوزه علوم تجربی چیست؟
– چگونه می توانید دانش علمی خود را در کلاس درس به دانش آموزان منتقل کنید؟
– چگونه با مسائل پژوهشی در حوزه علوم تجربی سروکار دارید؟

سوالات استخدامی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش (۱۴۰۲) | منابع رایگان + سایت نمونه سوال

الف – حیطه عمومی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ | دانلود سوالات حیطه تخصصی رشته دبیر علوم تجربی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

۱- تاریخ و فرهنگ تمدن
خدمات متقابل ایران و اسلام نویسنده: شهید مطهری انتشارات صدرا
مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران
۲-تعلیم و تربیت اسلامی :
مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی-عمومی جمهوری اسلامی( بخش دوم مبانی، قسمت های: چیستی، چرایی و چگونگی تربیت رسمی-عمومی)

۳- معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی :
طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن (بخش اول: ایمان) نویسنده: سید علی خامنه‌ای، انتشارات: صهبا
همرزمان حسین (ع)، نویسنده: سیدعلی خامنه‌ای، انتشارات: انتشارات انقلاب اسلامی
۴- دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی :
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره)
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
۵- توانایی های عمومی و ذهنی

ب- حیطه اختصاصی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲: دانلود سوالات حیطه تخصصی رشته دبیر علوم تجربی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

۱) اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش :
سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی- مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی
آیین‌نامه اجرایی مدارس، مصوب سال ۱۴۰۰ شورای عالی آموزش و پرورش
۲) روش‌ها و فنون تدریس :
با تاکید بر محورهای: مبانی نظری تدریس و یادگیری؛ مدیریت و طراحی فعالیت های آموزشی؛ اصول و شیوه های مدیریت کلاس درس؛ مهارت های خلق موقعیت و فرصت های یادگیری؛ آشنایی با روش های تدریس مبتنی بر شناخت گرایی و سازنده گرایی با رویکرد تحولی؛ راهبردهای یاددهی و یادگیری؛ مهارت های اساسی مورد نیاز معلم پیش از تدریس، حین تدریس ؛ پس از تدریس؛ مدل ها و الگوهای تدریس)

۳) روانشناسی تربیتی : دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲
۳-۱ برای داوطلبان آموزگار ابتدایی :
با تاکید بر محور های: کاربرد نظریه های یادگیری در کلاس؛ کاربرد نظریه های هوش ، تفکر، خلاقیت و استعداد در کلاس؛ کاربرد نظریه های انگیزش و هیجان در آموزش؛ کاربرد نظریه های تحولی در آموزش؛ شناخت تفاوت های فردی در یادگیری؛ تعاریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط

۳-۲ برای داوطلبین آموزگار استثنایی با تاکید بر محور :
تعاریف و طبقه بندی دانش آموزان استثنایی؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان کم توان ذهنی؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان ناشنوا و نابینا ( با آسیب های بینایی و شنوایی)؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختلال‌های هیجان رفتاری و اختلالات ارتباطی ؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با مشکلات جسمی- حرکتی و چند معلولیتی؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم ؛ توان بخشی و مداخله بهنگام در کودکان و دانش آموزان استثنایی ؛ خانواده و مداخله بهنگام در کودکان و دانش آموزان استثنایی

۴) سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی : دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲
با تاکید بر محور تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط، سنجش مشاهده ای؛ سنجش عملکردی، سنجش عاطفی؛ سنجش رفتاری ، سنجش تکوینی؛ پوشه کار (کتاب راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی کد ۵/۵۳ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی)

ج- حیطه تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ :

منابع حیطه تخصصی رشته علوم تجربی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده به محض اعلام سوالات و منابع نیز آپلوئد میشود

منابع جدید سال ۱۴۰۲ هنوز مشخص نمی باشد

درس نامه های استخدامی رشته علوم تجربی (بخش تخصصی) منابع قدیم 

معرفی منابع اختصاصی رشته دبیری علوم تجربی
  • مباحث مجموعه ی زیست؛
  • زیست سلولی و مولکولی؛ فیزیولوژی جانوری و گیاهی
  • مباحث مجموعه ی شیمی؛
  • شیمی تجزیه ۱ و ۲ دستگاهی؛ شیمی آلی ۱ و ۲ و ۳؛ طیف سنجی
  • مباحث مجموعه ی فیزیک؛
  • مکانیک؛ الکتریسیته؛ مغناطیس؛
  • حرکت نوسانی و امواج؛ نور؛ حرارت
  • فیزیک نور

    فیزیک مکانیک

    فیزیک مغناطیسی

    فیزیک موج و حرارت

    شیمی آلی

    شیمی دستگاهی

    فیزیولوژی

    زیست شناسی سلولی و مولکولی

مناسب رشته های:
شیمی
فیزیک
دبیر علوم تجربی
دبیری زیست شناسی
زیست شناسی
دبیری فیزیک
دبیری شیمی

آزمون استخدامی دبیری علوم تجربی، شامل بخش‌های مختلفی است که به منظور ارزیابی مهارت‌ها و توانایی‌های مرتبط با این شغل طراحی شده است. بخش‌های اصلی آزمون استخدامی دبیری علوم تجربی عبارتند از:

۱٫ بخش نظری: در این بخش، سوالاتی از مباحث علوم تجربی شامل زیست‌شناسی، فیزیک و شیمی مطرح می‌شود. سوالات این بخش معمولاً شامل تست‌های چندگزینه‌ای و صحیح و غلط هستند و در کنار آن‌ها ممکن است سوالات کوتاه پاسخ و بلند پاسخ نیز وجود داشته باشد.

۲٫ بخش عملی: در این بخش، داوطلبان باید نشان دهند که چگونه می‌توانند آزمایش‌های مختلف را انجام دهند و نتایج آن‌ها را تحلیل کنند. سوالات این بخش معمولاً از طریق انجام آزمایش‌هایی که ممکن است در کلاس‌های علوم تجربی انجام شود، طرح می‌شود.

۳٫ بخش مصاحبه: در این بخش، داوطلبان با یک یا چند نفر از اعضای کمیته استخدامی مصاحبه خواهند کرد. در این مصاحبه، داوطلبان باید به سوالات مربوط به تجربیات قبلی خود، روش‌های تدریس، تجربه کلاس‌هایی که قبلاً تدریس کرده‌اند و سایر موضوعات مرتبط با دبیری علوم تجربی پاسخ دهند.

۴٫ بررسی مدارک: در این بخش، مدارک و سوابق تحصیلی و شغلی داوطلبان بررسی خواهد شد.

بهتر است برای آماده شدن برای آزمون استخدامی دبیری علوم تجربی، به مطالعه کتاب‌های درسی و منابع مرتبط با این حوزه، توجه کنید. همچنین، با مطالعه کتاب‌های آموزشی مرتبط با آزمایش‌های علوم تجربی و تمرین آن‌ها، می‌توانید برای بخش عملی آزمون نیز آماده شوید.

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیر علوم تجربی : دروس اختصاصی

– معلم علوم تجربی
– محقق در حوزه علوم تجربی
– کارشناس آزمایشگاهی
– مهندس شیمی
– مهندس فیزیک
– مهندس مواد
– کارشناس بهداشت محیط
– کارشناس محیط زیست
– کارشناس ایمنی و بهداشت شغلی
– کارشناس پژوهش و توسعه در صنایع شیمیایی و فیزیکی

منابع اختصاصی رشته علوم تجربی

از منابع زیر استفاده می‌شود:

۱- کتاب‌های درسی: کتاب‌های درسی معمولاً به عنوان منبع اصلی درس خوانده می‌شوند و شامل مفاهیم پایه و اصول علمی هستند.

۲- مقالات علمی: مقالات علمی منابع بسیار مهمی در رشته علوم تجربی هستند. این مقالات برای بروز رسانی دانش و دسترسی به نتایج تحقیقات جدید بسیار مفید هستند.

۳- کتاب‌های مرجع: کتاب‌های مرجع حاوی اطلاعات و توضیحات جامع تری از مفاهیم علمی هستند. این کتاب‌ها معمولاً برای آشنایی دانشجویان با دستورالعمل ها و روش‌های کاربردی استفاده می‌شوند.

۴- منابع اینترنتی: منابع اینترنتی شامل مقالات، کتاب‌های الکترونیکی، پایگاه‌های داده، وب سایت‌های تحقیقاتی و … هستند. این منابع برای جستجوی اطلاعات، دسترسی به خبرها و تحقیقات جدید و بروز رسانی دانش بسیار مفید هستند.

۵- آزمایشگاه‌ها: آزمایشگاه‌ها شامل تجهیزات و وسایل لازم برای انجام تحقیقات و آزمایش‌های علمی هستند. به طور معمول دانشجویان و پژوهشگران از آزمایشگاه‌ها استفاده می‌کنند.

۶- نرم افزارهای علمی: نرم افزارهای علمی شامل نرم افزارهای شبیه‌سازی، تجزیه و تحلیل داده‌ها، رسم نمودار و … هستند. این نرم افزارها برای پردازش داده‌ها و تجزیه و تحلیل نتایج تحقیقات بسیار مفید هستند.

برای دسترسی به منابع اختصاصی رشته علوم تجربی، می‌توانید از منابع زیر استفاده کنید:

برای آماده شدن برای آزمون استخدامی رشته علوم تجربی، می‌توانید از منابع مختلفی استفاده کنید. در زیر به برخی از منابع مفید برای آماده شدن برای آزمون استخدامی رشته علوم تجربی اشاره می‌کنم:

۱٫ کتاب‌های درسی دبیرستان: کتاب‌های درسی دبیرستان دروس علوم تجربی شامل بیولوژی، فیزیک و شیمی را پوشش می‌دهند. این کتاب‌ها شامل مفاهیم و اصول اساسی هر درس هستند و می‌توانند به عنوان یکی از منابع اصلی برای آماده شدن برای آزمون استفاده شوند.

۲٫ مواد آموزشی آنلاین: مواد آموزشی آنلاین می‌توانند به عنوان یکی از منابع مفید برای آماده شدن برای آزمون استفاده شوند. این مواد شامل ویدئوهای آموزشی، پرونده‌های صوتی، کتاب‌های الکترونیکی و جزوات آموزشی هستند.

۳٫ کلاس‌های آموزشی: کلاس‌های آموزشی می‌توانند به عنوان یکی از منابع مفید برای آماده شدن برای آزمون استفاده شوند. این کلاس‌ها شامل کلاس‌های حضوری و آنلاین هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا مهارت‌های تدریس خود را بهبود ببخشید.

۴٫ منابع آموزشی دیگر: منابع آموزشی دیگری مانند کتاب‌های آموزشی مخصوص آزمون استخدامی، پایگاه‌های آنلاین مخصوص آزمون استخدامی و سایر منابع آموزشی ممکن است به شما در آماده شدن برای آزمون کمک کنند.

به طور کلی، برای آماده شدن برای آزمون استخدامی رشته علوم تجربی، پیشنهاد می‌دهم از چند منبع مختلف استفاده کنید و تمرین کنید تا مهارت‌های تدریس و طراحی برنامه درسی خود را بهبود ببخشید.

 

دروس تخصصی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش رشته علوم تجربی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

جزوات تخصصی استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش
درسنامه شیمی آلی کامل و کاربردی
درسنامه شیمی تجزیه کامل و کاربردی
درسنامه شیمی مجموعه علوم تجربی کامل و کاربردی
درسنامه زیست سلولی و ملکولی کامل و کاربردی
درسنامه فیزیولوژی جانوری کامل و کاربردی
درسنامه فیزیولوژی گیاهی کامل و کاربردی

محتوی این پکیچ و محصولات مشابه سوالات استخدامی دبیری آموزش و پرورش شامل سوالات:

 دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه اختصاصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

دانلود سوالات روش‌­ها و فنون تدریس

دانلود سوالات روانشناسی تربیتی

دانلود سوالات سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

دانلود سوالات مواد حیطه عمومی آموزش و پرورش

دانلود سوالات تاریخ و فرهنگ تمدن

دانلود سوالات خدمات متقابل ایران و اسلام

دانلود سوالات تعلیم و تربیت اسلامی

دانلود سوالات معارف و اندیشه اسلامی

دانلود سوالات طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن

دانلود سوالات دانش اجتماعی و حقوق اساسی

دانلود سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دانلود سوالات آیین نامه اجرایی مدارس ویرایش ۱۴۰۰

دانلود سوالات صعود چهل ساله

دانلود سوالات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

دانلود سوالات قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

دانلود سوالات وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی ره

دانلود سوالات برنامه درسی ملی

دانلود سوالات توانایی های عمومی و ذهنی

دانلود منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

 دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش

دانلود سوالات حیطه تخصصی استخدامی دبیری آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

دانلود سوالات حیطه اختصاصی استخدامی دبیری آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

دانلود سوالات حیطه عمومی استخدامی دبیری آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

دانلود سوالات استخدامی دبیر هنرستان آموزش و پرورش

دانلود منابع حیطه تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود منابع حیطه عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود منابع حیطه اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات استخدامی دبیر متوسطه دوم آموزش و پرورش

دانلود سوالات استخدامی دبیر متوسطه اول آموزش و پرورش

دانلود سوالات استخدامی دبیر متوسطه آموزش و پرورش

دانلود منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات حیطه تخصصی رشته مکانیک آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ + ۱۴۰۳ + کاملترین و با کیفیت ترین فایل در سطح اینترنت

 این مجموعه دانلود نمونه سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دارای محتویات سوالات عقیدتی و احکام ، اطلاعات عمومی ، سیاسی ، قانونی ، اجتماعی ، روانشناسی به همراه نکات کلیدی شرکت در مصاحبه های حضوری و جزوه تجربیات شرکت کنندگان در مصاحبه های حضوری بوده که می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در آخرین مرحله گزینش و استخدامی وزارت آموزش و پرورش باشد. دانلود سوالات مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

در صورت درخواست دانلود سوالات رایگان مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲  از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل سوالات بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت و صحیح وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل سوالات مورد نظر نشدید با ایمیل dabiranfile@gmail.com یا در تلگرام یا سایر پیام رسان ها به آیدی dabiranfile@ تماس بگیرید.