سوالات آزمون اسفند ۱۴۰۲ استخدام آموزش و پرورش


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
5 ژانویه 2024
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
208 بازدید
رایگان

سوالات آزمون اسفند ۱۴۰۲ استخدام آموزش و پرورش

دانلود فایل نمونه سوالات آزمون اسفند ۱۴۰۲ استخدام آموزش و پرورش هر سه حیطه اختصاص تخصصی عمومی سوالات آزمون اسفند ۱۴۰۲ استخدام آموزش و پرورش

استخدام
دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ دانلود رایگان اصل سوالات دبیری و هنرآموز ۱۴۰۲ سوالات عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی آموزش اسفند ۱۴۰۲

اسفند ۱۴۰۲ | زمان برگزاری آزمون بزرگ استخدامی آموزش و پرورش

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بهمن و اسفند ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (ویژه آزمون جدید ۱۴۰۲)

برگزاری آزمون در اسفند ۱۴۰۲

علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اسفند سال جاری خبر داد و گفت: از طریق برگزاری آزمون در اسفندماه سال‌جاری ۷۲ هزار در آموزش و پرورش جذب می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اعلام کرد: دانش‌آموخته‌های همه دانشگاه‌ها در رشته‌های مرتبط با حداقل مدرک لیسانس می‌توانند شرکت کنند.وی با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۱۰۰ نفر به عنوان مشاور و مربی امور تربیتی و مربی بهداشت و تربیت بدنی جذب خواهند شد؛ گفت: همچنینن ۵۳ هزارنفر در رشته‌های دبیری و آموزگاری جذب می‌شوند.فرهادی خاطر نشان کرد: امتیازاتی مانند کاهش سن برای معلمان حق‌التدریسی و نهضتی و خرید خدمات در نظر خواهیم گرفت.

آموزش و پرورش قصد دارد با برگزاری آزمون در اسفند سال جاری، مراحل گزینش را خیلی زودتر از آزمون استخدامی امسال آغاز کند تا در ابتدای آغاز سال تحصیلی آینده کمتر با مشکل کمبود معلم مواجه شود.

استخدام آموزش و پرورش
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ | منابع آزمون ۱۴۰۲ اسفدماه رایگان

سوالات آزمون اسفند ۱۴۰۲ استخدام آموزش و پرورش

کاملترین جروه و منابع و مواد آزمون استخدامی دبیر و آموزگار ابتدایی و پرورشی ورزش و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسفند ۱۴۰۲

دروس حیطه عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته تربیت بدنی اسفند ۱۴۰۲

تاریخ و فرهنگ تمدن، تعلیم و تربیت اسلامی، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی، دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی، توانایی های عمومی ذهنی، زبان و ادبیات فارسی، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)، زبان انگلیسی عمومی، ریاضی و آمار مقدماتی

دروس حیطه عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته تربیت بدنی اسفند ۱۴۰۲

تربیت بدنی در مدارس، یادگیری و کنترل حرکتی، اندازه گیری سنجش و ارزشیابی در تربیت بدنی، فیزیولوژی ورزشی، مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی

دروس حیطه عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته تربیت بدنی اسفند ۱۴۰۲

اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش، روش ها و فنون تدریس، روانشناسی تربیتی، سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

سوالات استخدامی آموزش و پرورش
دانلود رایگان سوالات آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شرکت و قبولی در این آزمون باید منابع عمومی آموزش و پرورش  و منابع اختصاصی آموزش و پرورش  رشته تحصیلی و شغلی خود را مطالعه نمایند. یکی از مهمترین منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در سال ۱۴۰۲ داوطلبان باید به آنها توجه کنند درس فناوری اطلاعات و زبان انگلیسی است.

هر ساله منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طرف سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی می شود. داوطلبان عزیز باید پس از ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش این منابع را تهیه و مطالعه کنند.

همان طور در جریان هستید این آزمون آموزش و پرورش  به صورت تستی برگزار می شود و شما داوطلب آموزش و پرورش عزیز پس از مطالعه منابع باید تست های مختلف آموزش و پرورش را تهیه و با این تست ها نیز آشنا شوید. در واقع تست زنی یکی از ضرورت های این آزمون آموزش و پرورش است.

همان طور که اشاره کردیم منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دو بخش منابع عمومی آموزش و پرورش و منابع اختصاصی آموزش و پرورش تقسیم می شود. منابع عمومی آموزش و پرورش این آزمون در تمامی زیر شاخه ها و رشته های شغلی مشترک آموزش و پرورش است.

منابع اختصاصی آموزش و پرورش با منابع عمومی آموزش و پرورش تفاوت دارد و شما این منابع آموزش و پرورش را باید بر اساس رشته شغلی آموزش و پرورش خود انتخاب و مطالعه کنید.

 آزمون استخدامی آموزش و پرورش
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲-کلید سوالات استخدامی آموزش و پرورش دبیری و هنراموز سال ۱۴۰۲-آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲٫

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل سوالات بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت و صحیح وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل سوالات مورد نظر نشدید با ایمیل dabiranfile@gmail.com یا در تلگرام یا سایر پیام رسان ها به آیدی dabiranfile@ تماس بگیرید.