دانلود سوالات حیطه تخصصی دبیر زیست شناسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
12 ژوئن 2023
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
312 بازدید
رایگان

دانلود سوالات حیطه تخصصی رشته دبیر زیست شناسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + منابع حیطه عمومی + منابع حیطه اختصاصی + سوالات حیطه اختصاصی + سوالات حیطه عمومی + سوالات حیطه تخصصی + منابع حیطه تخصصی دبیری | همراه با پاسخنامه

در این صفحه از سایت نمونه سوال فایل دانلود سوالات حیطه تخصصی رشته دبیر زیست شناسی  آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را به صورت pdf آماده کرده ایم امیدواریم که مورد استفاده تان قرار گیرد و مفید باشد. این بسته مختص آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش و هنرآموز آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ می باشد.

آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی چگونه می باشد؟

برای پاسخ به این سوال نیاز به توضیحات بیشتر درباره آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی داریم، چرا که هر آزمون استخدامی دارای ویژگی‌های مختلفی است. اما به طور کلی، آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی قرار است مهارت‌ها و دانش کاربردی داوطلبان در حوزه زیست شناسی را سنجیده و ارزیابی کند.

در این آزمون، داوطلبان ممکن است با سوالاتی در رابطه با موضوعات مختلف زیست شناسی مانند تاریخچه زیست شناسی، تشریح مفاهیم اساسی مانند سلول، ژنتیک، انقلابات ارگانیسمی، بیوشیمی، اکولوژی و … مواجه شوند.

سوالات ممکن است شامل چندین گزینه باشند و داوطلبان باید پاسخ صحیح را از بین آن‌ها انتخاب کنند. همچنین، سوالات می‌توانند شامل مطالعه یک متن و پاسخ به سوالات مربوط به آن باشند.

آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی معمولاً برای انتخاب داوطلبانی که توانایی‌های لازم برای انجام وظایف دبیری در حوزه زیست شناسی را دارند، طراحی شده است.

آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی شامل بخش های مختلفی است که به منظور ارزیابی مهارت ها و شایستگی های مرتبط با شغل طراحی شده است. این آزمون شامل بخش های نظری و عملی، مصاحبه و بررسی اسناد می باشد. در بخش های نظری، دانش آموزان می بایست سوالاتی در زمینه هایی از قبیل زیست شناسی سلولی، زیست شناسی جانوری و گیاهی، زیست شناسی اکولوژی، زیست شناسی انسانی و مولکولی و … پاسخگو باشند. در بخش های عملی، دانش آموزان باید به مشکلات و چالش هایی که با آنها مواجه می شوند در زمینه زیست شناسی پاسخ دهند. در بخش مصاحبه، دانش آموزان باید به سوالاتی در زمینه هایی از قبیل تجربیات شغلی، روش های آموزشی و ارتباط با دانشجویان پاسخ دهند. در بخش بررسی اسناد، مدارک و سوابق تحصیلی و کاری دانش آموزان بررسی می شود. به علاوه، در برخی آزمون های استخدامی دبیری زیست شناسی، می توان سوالاتی در زمینه مهارت های کامپیوتری نیز داشت.

نمونه سوالات احتمالی استخدامی زیست شناسی آموزش و پرورش

معمولاً سوالات آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی برای آموزش و پرورش شامل موضوعات زیر می‌تواند باشد:

تاریخچه زیست شناسی و پیشرفت‌های اخیر در این حوزه
پایه‌های زیست شناسی از جمله سلول، بافت، ارگان و سیستم‌های بدنی
ژنتیک مولکولی و پادگنتیک
اصول اکولوژی و اثرات تغییرات محیط زیستی روی پویایی جامعه زیستی
فعالیت‌های زیستی زندگی و تأثیرات آن‌ها بر روی سلامتی انسان‌ها
دانش پایه زیست شناسی کاربردی در علوم پزشکی و بهداشت عمومی
سوالات ممکن است شامل مفاهیم پایه، قوانین، نظریه‌ها، و دانش کاربردی باشند. همچنین، سوالات می‌توانند شامل مطالعه یک متن و پاسخ به سوالات مربوط به آن باشند.

برای مثال، سوالاتی که برای دبیری زیست شناسی در آموزش و پرورش مطرح می‌شود:

تاریخچه زیست شناسی و پیشرفت‌های اخیر در این حوزه
تاریخچه زیست شناسی چیست؟
نام برخی از علمای بزرگ زیست شناسی را بیان کنید.
چه پیشرفت‌هایی در حوزه زیست شناسی در دهه‌های اخیر به دست آمده است؟
سلول و اقسام آن
سلول چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
اقسام سلول را بیان کنید و تفاوت آن‌ها را توضیح دهید.
وظایف گوناگون سلول‌های گیاهی و جانوری چیست؟
اصول اکولوژی و اثرات تغییرات محیط زیستی روی پویایی جامعه زیستی
اکولوژی چیست؟
تعریف جامعه زیستی چیست و چه عواملی آن‌را تشکیل می‌دهند؟
به چه صورت تغییرات محیط زیستی می‌تواند بر پویایی جامعه زیستی تأثیر بگذارد؟
فعالیت‌های زیستی زندگی و تأثیرات آن‌ها بر روی سلامتی انسان‌ها
نظر شما درباره اثر یک تغییر از جمله گرفت

سوالات استخدامی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش (آزمون ۱۴۰۲)
| منابع رایگان + سایت نمونه سوال

برای آمادگی برای آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی در آموزش و پرورش، باید به سوالات مختلفی که ممکن است در آزمون پرسیده شوند، آشنا باشید. در زیر چند مثال از سوالات احتمالی را برای شما ذکر می کنم:

۱٫ توضیح دهید که همجواری بیولوژیک چیست و چگونه از آن برای توضیح رفتار حیوانات استفاده می شود؟

۲٫ توضیح دهید که چگونه می توانید یک کلاس درس در زمینه زیست شناسی برای دانش آموزان پایه دهم طراحی کنید؟

۳٫ توضیح دهید که چگونه می توانید از روش های تدریس تعاملی برای آموزش مفاهیم زیست شناسی استفاده کنید؟

۴٫ توضیح دهید که چگونه می توانید دانش آموزان را به دیدگاه های مختلف در مورد مسائل زیست محیطی آشنا کنید؟

۵٫ توضیح دهید که چگونه می توانید به دانش آموزان کمک کنید تا مهارت های مطالعه و نوشتاری خود را در زمینه زیست شناسی بهبود بخشند؟

۶٫ توضیح دهید که چگونه می توانید از فناوری های جدید و آخرین ابتکارات در زمینه زیست شناسی بهره بگیرید؟

۷٫ توضیح دهید که چگونه می توانید دانش آموزان را برای شرکت در مسابقات علمی زیست شناسی آماده کنید؟

۸٫ توضیح دهید که چگونه می توانید دانش آموزان را به علم و تحقیق در زمینه زیست شناسی علاقه مند کنید؟

۹٫ توضیح دهید که چگونه می توانید دانش آموزان را به مسائل اخلاقی و اجتماعی مرتبط با زیست شناسی آگاه کنید؟

۱۰٫ توضیح دهید که چگونه می توانید از روش های مختلف ارزیابی و ارزشیابی برای دانش آموزان در زمینه زیست شناسی استفاده کنید؟

لازم به ذکر است که این تنها مثال هایی از سوالات احتمالی هستند و سوالات واقعی ممکن است با این سوالات متفاوت باشند. برای آمادگی بهتر برای آزمون، بهتر است از منابع مختلفی مانند کتاب ها و منابع آنلاین استفاده کنید.

الف – حیطه عمومی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ | دانلود سوالات حیطه تخصصی رشته دبیر زیست شناسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

۱- تاریخ و فرهنگ تمدن
خدمات متقابل ایران و اسلام نویسنده: شهید مطهری انتشارات صدرا
مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران
۲-تعلیم و تربیت اسلامی :
مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی-عمومی جمهوری اسلامی( بخش دوم مبانی، قسمت های: چیستی، چرایی و چگونگی تربیت رسمی-عمومی)

۳- معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی :
طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن (بخش اول: ایمان) نویسنده: سید علی خامنه‌ای، انتشارات: صهبا
همرزمان حسین (ع)، نویسنده: سیدعلی خامنه‌ای، انتشارات: انتشارات انقلاب اسلامی
۴- دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی :
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره)
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
۵- توانایی های عمومی و ذهنی

ب- حیطه اختصاصی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲: دانلود سوالات حیطه تخصصی رشته دبیر زیست شناسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

۱) اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش :
سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی- مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی
آیین‌نامه اجرایی مدارس، مصوب سال ۱۴۰۰ شورای عالی آموزش و پرورش
۲) روش‌ها و فنون تدریس :
با تاکید بر محورهای: مبانی نظری تدریس و یادگیری؛ مدیریت و طراحی فعالیت های آموزشی؛ اصول و شیوه های مدیریت کلاس درس؛ مهارت های خلق موقعیت و فرصت های یادگیری؛ آشنایی با روش های تدریس مبتنی بر شناخت گرایی و سازنده گرایی با رویکرد تحولی؛ راهبردهای یاددهی و یادگیری؛ مهارت های اساسی مورد نیاز معلم پیش از تدریس، حین تدریس ؛ پس از تدریس؛ مدل ها و الگوهای تدریس)

۳) روانشناسی تربیتی : دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲
۳-۱ برای داوطلبان آموزگار ابتدایی :
با تاکید بر محور های: کاربرد نظریه های یادگیری در کلاس؛ کاربرد نظریه های هوش ، تفکر، خلاقیت و استعداد در کلاس؛ کاربرد نظریه های انگیزش و هیجان در آموزش؛ کاربرد نظریه های تحولی در آموزش؛ شناخت تفاوت های فردی در یادگیری؛ تعاریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط

۳-۲ برای داوطلبین آموزگار استثنایی با تاکید بر محور :
تعاریف و طبقه بندی دانش آموزان استثنایی؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان کم توان ذهنی؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان ناشنوا و نابینا ( با آسیب های بینایی و شنوایی)؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختلال‌های هیجان رفتاری و اختلالات ارتباطی ؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با مشکلات جسمی- حرکتی و چند معلولیتی؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم ؛ توان بخشی و مداخله بهنگام در کودکان و دانش آموزان استثنایی ؛ خانواده و مداخله بهنگام در کودکان و دانش آموزان استثنایی

۴) سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی : دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲
با تاکید بر محور تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط، سنجش مشاهده ای؛ سنجش عملکردی، سنجش عاطفی؛ سنجش رفتاری ، سنجش تکوینی؛ پوشه کار (کتاب راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی کد ۵/۵۳ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی)

ج- حیطه تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ :

منابع حیطه تخصصی رشته زیست شناسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده به محض اعلام سوالات و منابع نیز آپلوئد میشود

منابع جدید سال ۱۴۰۲ هنوز مشخص نمی باشد

منابع مختلفی برای آمادگی برای آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی در آموزش و پرورش وجود دارد. در ادامه، چندین منبع مهم برای آمادگی برای آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی را معرفی می‌کنم:

۱٫ کتاب‌های آموزشی زیست شناسی: برای آمادگی برای آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی، می‌توانید از کتاب‌های آموزشی زیست شناسی استفاده کنید. کتاب‌هایی مانند “زیست شناسی” نوشته کمبریج و “زیست شناسی سال سوم دبیرستان” نوشته پایدار و شکلات را می‌توان به عنوان یکی از منابع مفید برای آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی پیشنهاد داد.

۲٫ منابع آنلاین: بسیاری از منابع آموزشی زیست شناسی در اینترنت وجود دارند. می‌توانید از منابع آموزشی مانند وب‌سایت زیست شناسی یاد بگیریم و وب‌سایت‌های دیگری که در زمینه آموزش زیست شناسی فعالیت می‌کنند، استفاده کنید.

۳٫ کلاس‌های آموزشی: شرکت در کلاس‌های آموزشی زیست شناسی می‌تواند به شما کمک کند تا برای آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی آماده شوید. می‌توانید به دنبال کلاس‌های آموزشی در موسسات آموزشی و آموزشگاه‌های مختلف بگردید.

۴٫ مطالعه سوالات پیشین آزمون: یکی دیگر از منابع مفید برای آمادگی برای آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی، مطالعه سوالات پیشین آزمون است. با مطالعه سوالات پیشین، می‌توانید با نوع سوالاتی که در آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی مطرح می‌شوند، آشنا شوید و برای آنها آماده شوید.

۵٫ مطالعه کتاب‌های مرتبط: مطالعه کتاب‌های مرتبط با زیست شناسی می‌تواند به شما در آمادگی برای آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی کمک کند. به عنوان مثال، کتاب “زیست شناسی انسانی” نوشته مایکل دیکسون و “زیست شناسی عمومی” نوشته جرالد کرال و رابرت بروکس می‌توانند به عنوان منابع مفید برای آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی معرفی شوند.

با توجه به اینکه منابع آموزشی برای آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی بسیار زیاد هستند، بهتر است با توجه به نیازهای خود، منابع مناسب را انتخاب کنید.

درس نامه های استخدامی رشته زیست شناسی (بخش تخصصی) منابع قدیم 

معرفی منابع اختصاصی رشته دبیری زیست شناسی

درس نامه‌های استخدامی رشته زیست شناسی به داوطلبان کمک می‌کند تا به درک عمیقی از مفاهیم و اصول اساسی حوزه زیست شناسی برسند. برخی از موضوعاتی که در درس نامه های استخدامی رشته زیست شناسی مورد بررسی قرار می‌گیرند، عبارتند از:

سطوح سازمانی از جمله سلول، بافت، ارگان و سیستم‌های بدنی.
پژوهش‌های زیست شناسی، اصول اکولوژی، و اثرات تغییرات محیط زیستی بر جامعه زیستی.
ژنتیک مولکولی و پادگنتیک، شامل مطالعه DNA و RNA.
اکولوژی شهری، و شیوه‌ها برای تعیین کیفیت محیط زیستی در محله‌های شهری.
علوم زیستی در کشاورزی و دامداری، شامل کنترل بیماری‌ها و طرح‌ریزی کشت و صنعت دام.
فعالیت‌های زیستی زندگی و تأثیرات آن‌ها بر روی سلامتی انسان‌ها، شامل تغذیه و مکانیزم های دفاعی بدن در برابر بیماری‌ها.
این موضوعات به شکل قابل توجهی در آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرند و داوطلبان باید با حفظ دقیق و به خوبی این موضوعات آماده شوند.

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیر زیست شناسی : دروس اختصاصی

منابع اختصاصی رشته زیست شناسی

دروس منابع پیشنهادی
زیست سلولی و مولکولی کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی (جلد ۱و ۲) ، تالیف احمد مجد و سید محمد علی شریعت زاده ، انتشارات آییژ
تست کنکور کارشناسی ارشد زیست شناسی علوم سلولی مولکولی ، انتشارات ماهان
درسنامه جامع کارشناسی ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی انتشارات سیب ، نازنین طلوع , سارا اشرافی
کتاب مبانی زیست شناسی سلولی ، تالیف بروس آلبرتس ، مترجم پروین پاسالار ، انتشارات اندیشه رفیع
بیوشیمی درسنامه بیوشیمی گروه تالیفی دکتر خلیلی ، سامان عسگرخانی و فاطمه بیاتیان
گنجینه جامع بیوشیمی جعفر نژاد ، دکتر اکبر جعفرنژاد
کتاب بیوشیمی مدرسان شریف
کتاب جامع بیوشیمی  سید محسن معصومیان حسینی . گروه تالیفی دکتر خلیلی
ژنتیک درسنامه ژنتیک ویژه مجموعه زیست ، گروه تألیف محمد مجرد صومعه ی دکتر خلیلی
مجموعه سوال‌های ژنتیک آزمون ورودی کارشناسی ارشد ، انتشارات امید
کتاب ژنتیک مدرسان شریف (ویژه مجموعه زیست شناسی)
کتاب ژنتیک و بیولوژی مولکولی پوران پژوهش نوشته مجتبی سهرابی
فیزیولوژی جانوری و گیاهی درسنامه جامع فیزیولوژی گیاهی ،قربانی قوژدی ، مرزدانش
مبانی فیزیولوژی جانوری .کریستوفرمویز
مجموعه سوال های کارشناسی ارشد فیزیولوژی گیاهی ، انتشارات پردازش
کتاب طلایی تست فیزیولوژی ، موسسه فرهنگ گستر نخبگان ، لیلا محمدظاهری
فیزیولوژی گیاهی ( ویژه رشته زیست‌شناسی) مولف سمیرا آقایی ، ناشر سپاهان

فیزیولوژی جانوری مدرسان شریف
کتاب جامع کنکورکارشناسی ارشد (فیزیولوژی گیاهی) الهام رجب‌بیگی ، محمد جعفری

فیزیولوژی گایتون (جلد ۱ و ۲) ، تالیف آرتور گایتون ، مترجمان محمد رخشان و احمدرضا نیاورانی
میکروبیولوژی درسنامه میکروبیولوژی ویژه ارشد و دکتری علوم و آزاد، گروه تألیفی دکتر خلیلی ، شاهین بلوری حنفی
کتاب بانک آزمون ارشد میکروبیولوژی ، انتشارات خانه زیست شناسی ، دکتر محمد حسین عباسپور
میکروبیولوژی مدرسان شریف
میکروب شناسی محمدعلی آموزگار ، پوران پژوهش

برای دسترسی به منابع اختصاصی رشته زیست شناسی، می‌توانید از منابع زیر استفاده کنید:

زیست سلولی و مولکولی
بیوشیمی
ژنتیک
فیزیولوژی جانوری و گیاهی
میکروبیولوژی

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیر زیست شناسی ممکن است شامل کتاب‌های درسی، منابع آموزشی، منابع تست‌ها و سایت‌های آموزشی باشد. برخی از منابع مفید برای آمادگی به آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی عبارتند از:

  1. کتاب‌های درسی زیست شناسی در دانشگاه‌ها: برای داوطلبانی که در رشته زیست شناسی در دانشگاه تحصیل کرده‌اند، بهترین منابع کتاب‌های درسی در دانشگاه‌ها هستند. این کتاب‌ها اغلب شامل تمام موضوعاتی هستند که در آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی مطرح خواهد شد.
  2. منابع آموزشی آنلاین: سایت‌هایی مانند Khan Academy، Coursera و Udemy بستری برای آموزش فراگیران در حوزه‌های مختلف هستند. این سایت‌ها مجموعه زیادی از منابع آموزشی زیست شناسی را ارائه می‌دهند که می‌توانند برای داوطلبان آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی مفید باشند.
  3. کتاب‌های تست و سایت‌های تست: برخی از کتاب‌های تست مشهور در حوزه زیست شناسی عبارتند از “Barron’s AP Biology”, “Campbell Biology” و “CliffsNotes AP Biology”. همچنین، سایت‌های تستی مانند Quizlet و Khan Academy نیز منابع مفیدی برای تست آمادگی داوطلبان به آزمون هستند.
  4. منابع آزمون دبیری زیست شناسی قبلی: برای آشنایی با سبک و شیوه سوالات در آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی، ممکن است مفید باشد که داوطلبان سوالات آزمون‌های قبلی را مطالعه کنند. این منابع ممکن است شامل کتاب‌های تست و آزمون‌های قبلی باشند که در دسترس هستند.
  5. منابع پرسش و پاسخ: برخی از منابع پرسش و پاسخ مانند Quora و Stack Exchange می‌توانند به داوطلبان کمک کنند تا به سوالات خود در حوزه زیست شناسی پاسخ دهند و مفاهیم را بهتر درک کنند.

دروس تخصصی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش رشته زیست شناسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

شیمی‌
شیمی‌ آلی‌
بیوشیمی‌
آمار زیستی‌
زیست‌ سلولی‌ و مولکولی‌
ژنتیک‌
اکولوژی‌
میکروبیولوژی‌
تکامل‌ موجودات‌ زنده‌
تالوفیت‌ها
فیزیولوژی‌ جانوری‌
بافت‌‌شناسی‌
جنین‌‌شناسی‌
جانورشناسی‌
تشریح‌ و مورفولوژی‌ گیاهی‌
ریخت‌زایی‌ و اندام‌ زایی‌ در گیاهان‌
سیستماتیک‌ گیاهی‌
فیزیولوژی‌ گیاهی
رشد و نمو گیاهی
بیوفیزیک‌
ویروس‌شناسی‌
زیست‌شناسی‌ پرتوی‌
اکولوژی‌ عملی‌

محتوی این پکیچ و محصولات مشابه سوالات استخدامی دبیری آموزش و پرورش شامل سوالات:

 دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه اختصاصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

دانلود سوالات روش‌­ها و فنون تدریس

دانلود سوالات روانشناسی تربیتی

دانلود سوالات سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

دانلود سوالات مواد حیطه عمومی آموزش و پرورش

دانلود سوالات تاریخ و فرهنگ تمدن

دانلود سوالات خدمات متقابل ایران و اسلام

دانلود سوالات تعلیم و تربیت اسلامی

دانلود سوالات معارف و اندیشه اسلامی

دانلود سوالات طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن

دانلود سوالات دانش اجتماعی و حقوق اساسی

دانلود سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دانلود سوالات آیین نامه اجرایی مدارس ویرایش ۱۴۰۰

دانلود سوالات صعود چهل ساله

دانلود سوالات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

دانلود سوالات قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

دانلود سوالات وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی ره

دانلود سوالات برنامه درسی ملی

دانلود سوالات توانایی های عمومی و ذهنی

دانلود منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

 دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش

دانلود سوالات حیطه تخصصی استخدامی دبیری آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

دانلود سوالات حیطه اختصاصی استخدامی دبیری آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

دانلود سوالات حیطه عمومی استخدامی دبیری آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

دانلود سوالات استخدامی دبیر هنرستان آموزش و پرورش

دانلود منابع حیطه تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود منابع حیطه عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود منابع حیطه اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات استخدامی دبیر متوسطه دوم آموزش و پرورش

دانلود سوالات استخدامی دبیر متوسطه اول آموزش و پرورش

دانلود سوالات استخدامی دبیر متوسطه آموزش و پرورش

دانلود منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات حیطه تخصصی رشته مکانیک آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ + ۱۴۰۳ + کاملترین و با کیفیت ترین فایل در سطح اینترنت

 این مجموعه دانلود نمونه سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دارای محتویات سوالات عقیدتی و احکام ، اطلاعات عمومی ، سیاسی ، قانونی ، اجتماعی ، روانشناسی به همراه نکات کلیدی شرکت در مصاحبه های حضوری و جزوه تجربیات شرکت کنندگان در مصاحبه های حضوری بوده که می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در آخرین مرحله گزینش و استخدامی وزارت آموزش و پرورش باشد. دانلود سوالات مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

در صورت درخواست دانلود سوالات رایگان مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲  از ما در سروش و تلگرام خود فایل نیز برایتان فوری ارسال می شود

آیدی پشتیبانی سروش دبیران فایل: https://sapp.ir/dabiranfile
آیدی پشتیبانی تلگرام دبیران فایل: https://t.me/dabirfile

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@  پیج اینستاگرام:  dabiranfile@ 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل سوالات بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت و صحیح وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل سوالات مورد نظر نشدید با ایمیل dabiranfile@gmail.com یا در تلگرام یا سایر پیام رسان ها به آیدی dabiranfile@ تماس بگیرید.